Synergy Health biedt haar klanten online inzicht in afname
help_outline Vraag
hoe kan ik de schriftelijke maandelijkse rapportage naar onze klanten toe verbeteren?
sentiment_satisfied_alt Antwoord
met een online portal hebben de klanten dírect inzicht in de geleverde diensten en kunnen ze hun eigen rapportage samenstellen.
Voor haar opdrachtgevers en medewerkers biedt Synergy Health een internet portal aan waarop de klant zelf rapportages kan maken over de verwerkte textiel. Synergy Health bespaart hiermee op de maandelijkse druk- en verzendkosten voor de rapportages en biedt haar klanten in de zorg de mogelijkheid direct online eigen rapportages samen te stellen.
Goede managementinformatie levert besparing op textielkosten
Hierdoor krijgt óók de klant van Synergy Health nauwkeurig inzicht wat er per nacht per afdeling wordt gebruikt aan textiel, waarbij deze gegevens worden gebruikt om het totale textielgebruik terug te dringen. De klanten besparen hierdoor ook op de textielkosten. Kijk hier voor een voorbeeldcase.
Opdrachtgever: Synergy Health.
www.lips-textielservice.nl
Synergy Health is dé landelijke dienstverlener voor textielverzorging. Het bedrijf is volledig gespecialiseerd in full-service dienstverlening voor de intra- en extramurale gezondheidszorg en garandeert een effectieve en efficiënte textielverzorging.