Ortel Mobile


Ortel Mobile voert gerichte klantacties uit

help_outline Vraag

hoe kan ik de belgegevens van mijn klanten analyseren en daarmee gericht klantacties uitvoeren?

sentiment_satisfied_alt Antwoord

10Thij bouwde een maatwerk applicatie waarmee op verschillende niveaus analyses van het belgedrag kunnen worden uitgevoerd. Deze analyses vormen de basis voor acties waarmee de omzet per klant verhoogd wordt.

Alle cdr's (call detail records) worden dagelijks verwerkt, op basis waarvan vervolgens rapportages over deze vele gegevens (big data) worden gemaakt met betrekking tot het belgedrag, zoals:

  • naar welk land wordt het meest gebeld (in aantallen of minuten),
  • wat is de gemiddelde gespreksduur,
  • wat zijn de gemiddelde kosten/wat is de opbrengst van een gesprek,
  • hoeveel klanten opwaarderen,
  • wat is het beltegoed dat nog uitstaat?

opdrachtgever: Ortel Mobile
www.ortelmobile.nl

Ortel Mobile is sinds 2005 actief op de Nederlandse markt en is in de eerste twee jaar van haar bestaan uitgegroeid tot de grootste prepaid mobiele telecommunicatiedienstverlener van Europa.