Freshcall


Fresh Call Teleservice biedt haar klanten online inzicht in project voortgang

help_outline Vraag

hoe kan ik de voortgang van onze werkzaamheden eenvoudiger naar onze klanten rapporteren, zonder iedere werkdag zelf rapportages te moeten samenstellen?

sentiment_satisfied_alt Antwoord

met een online portal (www.freshcall.nl) hebben de klanten dírect inzicht in de voortgang van de projecten waarop gebeld wordt en kunnen ze hun eigen rapportage samenstellen.

Voor haar opdrachtgevers biedt Fresh Call een internet portal aan waarop de klant zelf de voortgang van de lopende projecten kan inzien. Fresh Call bespaart hiermee tijd bij het opstellen van de rapportages en biedt haar klanten de mogelijkheid direct online eigen rapportages samen te stellen.

opdrachtgever: Fresh Call Teleservice
http://www.freshcall.nl

Fresh Call Teleservice is een callcenter met een geheel eigen visie op communicatie en commercie. Haar specialisitie ligt op het gebied van de business-to-business branche en met name de zakelijke dienstverlening. Fresh Call Teleservice doet er alles aan om in de communicatie een verlengstuk van de opdrachtgever te zijn.